سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۴۷:۰۴منبع: مارین تایمز

مدیر پیگیری پروژه‎های پتروپارس:
حضور ایران در پروژه‎های نفتی آمریکای جنوبی،نمایش سیاسی بود

باشگاه خبری فراساحل: طرح حضور ایران در پروژه‎های نفتی آمریکای جنوبی و ونزوئلا، بیشتر یک نمایش سیاسی بود تا یک کار عملی و بنابراین به نتیجه نرسید. مدیر پیگیری پروژه‎های شرکت پتروپارس با اشاره به بی‎انگیزگی شرکت‎های آمریکای جنوبی برای همکاری با ایران در گذشته، گفت: اگر نگاه آنها تغییر کند و بخواهند که از ظرفیت و توان شرکت‎های ایرانی استفاده کنند، ما می‎توانیم، همکاری با آنها را آغاز کنیم.


سيد‌هادي ميرباقري درباره احتمال از سرگیری فعالیت در آمریکای جنوبی، گفت: در دولت قبل، ما وارد این پروژه شده و حتی مطالعات اولیه را نیز انجام دادیم، اما مساله این بود که انگیزه‎ای در طرف مقابل برای همکاری وجود نداشت. مدیر پیگیری پروژه‎های شرکت پتروپارس خاطرنشان کرد: در واقع، طرح حضور ایران در پروژه‎های نفتی آمریکای جنوبی و ونزوئلا، بیشتر یک نمایش سیاسی بود تا یک کار عملی و بنابراین به نتیجه نرسید. ميرباقري افزود: البته اگر نگاه آنها تغییر کند و آنها بخواهند که از ظرفیت و توان شرکت‎های ایرانی استفاده کنند، ما می‎توانیم، همکاری با آنها را آغاز کنیم.


وی ادامه داد: ما تجربه کار در آمریکای جنوبی و مشارکت با برخی شرکت‎های آن منطقه در سال‎های گذشته را داریم و حتی تیمی که قبلا کارهایی را در آنجا انجام داده‌اند را نیز در اختیار داریم و بنابراین در صورت فراهم شدن شرایط، می‎توان اقداماتی را در آن منطقه انجام داد. مدیر پیگیری پروژه‎های شرکت پتروپارس خاطرنشان کرد:پروژه‎های آمریکای جنوبی، آفریقا و حاشیه خلیج فارس، طرح‎های خوبی هستند که پتروپارس چه به صورت مستقل و چه به صورت مشارکت با شرکت‎های خارجی می‎تواند در آنها حضور داشته باشد.


وی همچنین پیش از این نیز از برنامه‎های این شرکت برای فعالیت برون مرزی و حضور در کشورهای همسایه خبر داده بود. میرباقری خاطر نشان کرده بود: در کشورهای همسایه، عراق و حاشیه خلیج فارس، پروژه‎های خوبی وجود دارد که در نظر داریم به صورت شراکت وارد کار شویم. به گفته وی، پتروپارس در طی سال‎های اخیر و به ویژه تحریم، تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده به طوری که نگاه شرکت‎های خارجی به پتروپارس تغییر کرده است.



  کد خبر : 810
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  منبع: مارین تایمز

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :